föööörkyld :(

uschuschusch, så jävla förkyld är jag asså
höll på att få åka in till sjukhuset igår typ
för att jag fick typ astma anfall hela tiden
av att bara sitta och inte gör ngnting, då
är det inte rikitgt som det ska asså:S




menmen, veckorna går sjukt fort så
så mycket som jag ska göra snart
med lov och prkatik och lov igen sen
Gambia wiiiiie :D sen 18 år, nee så jag
tycker det bara är bra läääängtar som fan!

nu siktar vi fram imot helgen som SKA bli bra! :D

Do you even know it,..


       






Kommentarer
Postat av: mathilda

SKA, den KOMMER bli så jävla bra !:D<3

2008-08-27 @ 18:39:08
URL: http://enmathilda.blogg.se/
Postat av: Sir Felix Ahl

Woow låter inte bra det där med din sjukdom :O :( fan va kul med gambi ;)

2008-08-30 @ 21:23:52
Postat av: Hemlis

Fan va snyggt rum da har Matilda, jag tror jag dööör :O

2008-09-15 @ 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0