28 December!

jaha, idag hann jag med ganska mycket enligt mig själv faktiskt :D hehe vaknade upp på landet ute hos stina, igår kollade vi på en ganska men endå enligt mig bra film awake hette den, vi somna vell inte förns typ 2, sen så ringde väckar klockan 07.00 -.- FYFAN! men jag kom inte upp förns 8.20, haha jag och stina smarta som vi är tänkte jaa vi tar bussen som går in halv 10 så kan vi gå på stan i 1 timma innan vi börjar jobbba, ( för stina 2 timmar! ) så vi gjorde det men väl på bussen kommer jag på vafan det är ju söndag stan öppnar ju inte förns 12 :o och så va det med det, så vi gick och åt frukost och la oss och typ sov i personalrummet haha för mys :) sen va det bara att jobba i 4 timmar, va typ inge folk i början men sen kom typ hela sverige och ville äta mat,STÖRT jobbigt, direkt efter jobbet blev jag hämtad av mamma och vi åkte till mormor&morfar och åt julmat IGEN, men det va gott endå;) efter att ha varit där i nåra timmar åkte jag vidare hem till sandra lånade duschen och gjorde mig lite fräsch vilket verkligen behövdes!!!, sen så gick jag sandra och sofia på bio, Australia jag tyckte verkligen att den va skit bra, bland de bästa sådana filmer jag sett faktiskt haha sofia satt och böla jag fick panik på slutet och sandra med sin tummen upp hela tiden<3, riktigt värd att se tycker jag!:D

men nu ska jag sova, gjorde ju inte det speciellt länge inatt, imorrn blir det stan och tärning:D so loooooong/ M



Riktig man, eller hur sandra HAHAHAH;)<3

Kommentarer
Postat av: soofijja

bästa filmen!!! :D

2008-12-30 @ 15:48:05
Postat av: Sandra

din p-vän;)

2008-12-30 @ 16:18:46
Postat av: Ardnas = sandra

EN jäävla RIKTIG man! TUMMEN UPPP!!! ;D

2009-01-05 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0