29 December

jaha det blev stan idag med min Stina, hehe köpte hennes julklapp lite sent men det är så svårt när du alltid är med gumman, men jag hade lite tid för mig själv innan hon kom upp så då fixade jag det:D vi gick på mstan och strosa ett tag sen så gick vi och åt, hahah jag vet att du skämmdes jag gjorde det tillochmed åt dig lite, men vafan skit i det gumman det kommer lösa sig det vet jag, efter det blev det att stina va tvungen att hitta present åt Carro som fyller 18 år GRATTIS, under tinde träffade vi Mathilda&Marcus så underbart hade inte träffat den kvinnan sen förra fredagen:o och sen blev det att åka och ha fotbollsträning i Brickebacken, riktigt kul för det va typ första gången vi va hyfsat många så det blev en träning, massa tummen upp för det, det där laget får mig att må så sjukt bra!!!



--------------------------------------------------------------------------------------

det gör mig ledsen, jag vill inte bli det jag vill verkligen inte det men det blir så endå!! jag vill bara glömma allt, men jag kan ju inte glömma alla åren?! men det skulle va bättre för mig själv för såhär mår jag inte helt bra och det känner jag, det är så mycket minnen som kommer upp hela tiden, så fina minnen, jag vill skratta men det får mig att börja gråta.. det finns så mycket jag vill ha svar på som jag antagligen aldrig kommer få och det gör ont i mig, jag vill bara att allt ska va bra men kommer det någonsin kunna bli det?! det vet jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0