degisdag.

jaha va kan man säga om denna dag... hahah inget, gud va skönt har bara legat i soffan och degat precis hela dagen det va precis va jag behövde nu asså!! kollade på filmer sov åt vindruvor prata i telefonen med min älskade stina, mycket bra dag tycker jag!:) och just nu sitter jag och pratar med henne faktiskt, det behövs kan jag säga man behöver ju prata av sig speciellt med henne :D<3 jag funderar också på hur jag ska ha mitt hår imorrn lockit eller rakt?! usch va det är svårt att bestämma sig asså, just nu lutar det nog mot lite lockit ;) och imorrn ska bli så himla kul jag är as taggad, först äta mat med flickorna hos stina sen är det också fest där wiiie, nee nu måste jag nog sova eller jag lägger mig nog och kollar film i sängen, så skönt innan man ska sova.. nehep jag skriver nog imorrn innan jag drar mig ut mot landet och stina / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0