Julafton!

Jaha min julafton va faktiskt riktigt bra, haha blev väckt innan 9 trött som jag vet inte vad så det råkade hända en liten olycka på min kind så jag gick med plåster hela morgonen, haha, men jag fick min varma choklad med maschmellos (stavning) så det gjorde fan inte ett skit, haha! efter en lång och mysig frukost med familjen, duschade jag och gjorde mig i ordning, hjälpte även syster min att städa, klapp på axeln matilda, haha! sen kom mormor och morfar vi åt julmat och sen kolla vi kalle anka, efter det va det så klart julklappsutdelning, jag fick det jag ville ha så jag är helnöjd :D sen kom kusinerna och vi åt IGEN haha och bytte julklappar med dom, sen åt vi knäck IGEN, haha och kollade på film och drack glögg och gjorde allt det där samma gamla vanliga, men jag gillar det faktiskt, riktigt mycket så himla mysigt med jul asså! :D

nehe nu är jag väldigt trött asså, och imorrn blir det fullt hus för då fyller mamma 48 år, GRATTISGRATTIS till henne, får inte heller glömma att therese "Terran" Eriksson fyller 17 år wiiiiiiiiie massa grattis till dig hjärtat! <3 nee nu ska jag sova men eftersom jag har blivit så duktig nu HAHAHAH så skriver jag imorrn med :D haha /M


Kommentarer
Postat av: Soooofiiiaaaaaaaaaaa

vad snygg du är kvinna!

2008-12-25 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0