Juldagen!

jaha, pappa drog upp mig innan 9 idag med, och fy så trött jag va det va inte kul alls kan jag säga, men fyller mamma år så gör hon, haha vi sjöng för henne och gav prestenter sen så kollade jag och ida på Mamma Mia! gud va den filmen är bra, haha sen så åt vi en mysig frukost med familjen igen, haha fan bara vid jul vi typ gör det tillsammans med det är ju mysigt det, hah! :D sen duschde jag och gjorde mig i ordning och lockade systers hår, det blev fint tycker jag haha! sen så kom mormor&morfar och moster med familj, vi åt den vanliga maten på juldagen, haha lutfisk jag tycker att det är gott, haha måste ju typ vara den enda 17åringen som gör det haha! sen så blev det tårta, asså det är inte konstigt att många vill ha viktminsking som nyårs löfte haha man får ju lite halvt ångest efter jul asså hahaha det enda man gör är fan att äta, hahaha men jag klagar inte ;) efter det la jag mig i soffan och sov typ 4 timmar jag va så sjukt trött missade nästa hela bonde söker fru ju, :o hahahah! Men såg slutet och det va ju tur det iallafall!!! men jag är faktiskt fortfarande väldigt trött så jag tror nog att det får bli sängen nu för min del, det behövs och imorrn ska jag sova bort hela min dag GUD så skönt!!!/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0