Beat heart.

jahaja, inte skrivit sen tisdags, gårdagen va sådär skolan gick vell helt okej, hade teckenspråk som jag hatar men jag och sandra klarar det tillsammans så det är bra!<3 sen hade jag inte någon mer lektion sköööönt!:D så efterskolan åkte jag therese sofia och lolla och köpte glass, hade värsta vårkänslorna ju, älskart!!  så jävla underbart, sommarn är ju på gång nu, och i onsdags va det precis 4 månader till vi drar till sunny beach, längtar så jag tror att jag ska spricka asså!! när jag kom hem fick jag och pappa åka in till doktorn eftersom mitt hjärta inte mår bra asså, fick ta prover och göra flera tester, får se va det blir utav de nu, hoppas det inte är något..:S sen åkte jag hem och sov, pratade även med Lollahoney i telefonen, sååå myys!:D<33


vårkänslooooor!

idag har jag hunnit med mycket tycker jag själv haha, först skolan en lektion sen fick vi fylla i någon enkät eller va det heter.. sen åkte vi upp på stan åt lite på mcd och hämtade drickan tills imorrn:) sen tog jag bussen hem och då jävla blev det fart på mig, eftersom ida har flyttat så har jag nu 2 rum as skönt!! så jag flytta massa kläder till garderoberna och fixade med ett smink bord och med tv oså, känner att det kommer bli skit bra nu, ett sovrum och ett mys/görasigiordning rum:D höll på med det i typ 4 timmar, sen åkte jag och träna sprang som bara den asså, hade världens energi kändes skönt:) sen när jag kom hem pratade jag med lollahoney i telefonen , haha skulle nog inte klarat denna vecka utan våra samtal gumman!<3 och nu sitter jag här och har inte så värst mycket för mig, har ju fått LOOOOV nu så jävla skönt, imorrn blir det utgång till klaras, ska träffa tjejerna först och käka sen föra hos sofia och sen klaras, skiiita bra ska det bli!!! nee nu orkar jag inte mer, skriver imorrn eftersom jag är hemma heeela dagen;) pusshejjs /M


Kommentarer
Postat av: lollouise

teckenspråk är hemskt! men ni får inte sluta nu , då blir jag helt själv juuue :(

2009-04-04 @ 12:19:48
URL: http://ijustwannahavefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0