Det skulle varit du.

jahaja, igår hände det inte allt för mycket! hahah sov till klockan 1 då väcktes jag av att telefonen ringde..sen låg jag i soffan hela dagen och kollade på film typ, sen kom mammi&pappi hem vi grillade och åt gott, guuuud va jag har saknat grillat under vintern det måste ju vara bland det godaste som finns att äta asså!! på kvällen styrdes det hem till sandra där lolla och sofia också var, så himla myysigt va det med er tjejer:) fick även höra min älskade stinas röst, hon är i sandviken hos släktingar men jag tycker verkligen att det är dags för henne att komma hem nu!!!<33 sen tog jag bussen hem och sov typ, va as trött :)

idag drog mamma upp mig vid halv 10, vi åkte till ida och johannes en stund, känns så skönt att få träffa dom gör ju inte det alls mycket nu när dom inte bor här längre lite tråkit ju...måste åka och hälsa på anna och daniel också va alldeles för längesen nu... efter det åkte jag och mamma och handlade sen åkte vi hem och gick ut på långpromenad, åååh vad jag älskar vädret kunde ju gå i t-shirt hur underbart är inte det?? nu vill jag bara ha sommer, fyy vad härligt det kommer att bli!!:D resten av dan har jag bara degat, har så sjukt ont i halsen känns som jag har två tennisbollar som sitter där, kan knappt svälja inte kul alls kan jag säga, så det blev ingen träning för mig ikväll iaf..:S nee nu ska jag nog slå på en film och dricka påskmust , typ godaste drickan som finns:D haha , skriver imorgon men en liten förändring, hihi bara sofia och dennis som vet om den och ni får INTE säga va det är, ska bli en överraskning ju:D nee nu orkar jag inte mer..pusshejjs /M


varför ser man inte ut så för?!..


Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du
:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0