Don't know if I understand.

jätte dålig uppdatering under helgen, men kan säga att fredag va så jävla guuuuuuld!! jävlar va kul jag hade tack så mycket alla som gjorde kvällen till något bra! åkte först och träffade Lolla och mathilda, vi åt pizza sen kom Kajsa och Evelina dit och vi gick till sofias kille daniel där vi förade och hade jätte mysigt, sen gick vi  vidare till daniels kompis va där ett tag spela lite twister och hade kul, sen blev det klaras och där va det kul som fan, och måste säga grattis till dennis som vann Mr gymnasium tävling, hahah jag tänker ändå bara på va vi sa innan och tycker det är sjukt kul, men grattis i allafall:) nemen sjuky kul hade jag iallfall, jag och sofia stannade till 10 i2 sen gick vi till järntorget och köpte korv HHAHA fan va kul det va, sen blev det bussen hem för mig, så jävla lyckad kväll, den behövdes verkligen!<3



i lördags mådde jag vell som jag förtjänade, fyfan va trött jag var asså.:o men det va bara att ta sig upp och åka till jobbet, började klockan 11 och skulle sluta 19 men tack och lov fick jag sluta 17 hahah jag hade verkligen inte klarat en minut till va så trött så jag höll på att rasa ihop asså.. gick hem till familjen berghäll som skulle till oss så jag kunde åka med dom hem, det va skönt :) sen på kvällen åkte jag och träffade min stina älskling<3, hihi vi åkte runt i bilen bara hon och jag eftersom ho nhar körkort nu, känndes as kul ju:D vi köpte grönsaks dipp och hyrde systrar i jeans 2, så gullig film:) sen åkte jag hem och soooov:)

idag va jag så jävla seg gick upp vid 11 och började jobba 13 men jag kunde typ inte komma upp då, så jävla trött asså..ida och johannes kom och hälsade på så dom körde mig till jobbet, mycket snällt av dom:D tiden gick fan fort på jobbet idag va bra för annars hade jag vell typ dött.. sen efter jobbet drog jag direkt till berhn arena, vi hade v¨ran första match sen oktober där idag, haha vi förlorade med 3-0 mot sturehov men jag tyckte vi gjorde en skit bra match , men tanka på att halva laget inte har tränat på hela vintern/våren och vi har bara spelat smålagsspel sen pktober så tyckte jag att det va skit bra gjort faktiskt, kändes så jävla bra att få spela match igen har verkligen saknat det:) men nu drar ju serien igång om typ 2 veckor så då blir det ju match varje vecka skööööönt:D nee nu orkar jag inte mer, ska slå på en film och äta något gott så!! pussshejjs /M


Kommentarer
Postat av: En tjockis

Äta något? vilken skräll;)

2009-04-06 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0