Så jävla arg.

Nu tänker jag fan inte ta mer av er, fyfan nu har ni gått för långt! visst om ni tycker att jag har förändrats tyck det då, men ni känner inte mig längre, ni vet inte vad jag är för person och ni vet absolut INGENTING om mitt liv, så sluta snacka runt, vad har ni för liv igentligen om ni bara pratar om mitt hela tiden, enligt mig kan ni fan inte ha mycket till liv då!! och varför går ni till en av mina bästa vänner och säger massa, tror ni inte att jag får reda på det då? och hur kan ni snakca så mycket om något ni vet så otrolgit lite om, oj ursäkta att jag är 18 och går på krogen är det fel eller? jag sitter iallafall inte hemma och har tråkigt utan jag försöker ha kul med min kompisar, och ni tillhör absolut inte dom!! nu är jag så sjukt arg och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, tack för att ni har förstört en dag för mig, och det är inte den första om jag säger så, NU får ni fan ta och ge er!!!!

Kommentarer
Postat av: Dempa

<3

2009-04-09 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0