När inte haspen är på.

förlåtfölåt, jag vet att jag har varit sämst..sa att jag skulle vara bra på det här och jag tycker att jag har varit bra på det fram tills igår typ. men man måste ju få ha dåliga dagar, och så har det varit för mig, lite rörigt liksom, inget som jag kommer ta upp här men va bara inte suegn på att skriva! men nu tar jag nya tag och kommer igen!:D

5 månader med världens bästa pojkvän är det idag, eller jaa igår eftersom klockan är över 12.. fattar inte hur fort tiden har gått, helt sjukt! det känns som igår när vi va i lillån och "grillade" haha, eller grillfesten!:) men det har helt klart varit dom bästa 5 månaderna i mitt liv. och dom som säger att man inte kan bli kär i en av sina bästa vänner har ganska fel faktiskt.. jag är ett levande bevis på det, mina känslor för freddy går verkligen inte att beskriva. vi känner ju varandra utan och innan, vi har så grymt kul ihop.. det kan verkligen inte bli bättre än det här! Jag älskar dig och kommer alltid att göra, och du kommer också alltid vara min bästa vän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0