18 år idag!

jaha då var man 18 år då, och vill ni veta en sak det känns för jävla bra asså, bara det att kunna få göra vad man vill utan att någon ska styra över en, för nu är man myndig och får bestämma själv GUD va skönt:D dagen började med att mamma pappa och ida sjöng för mig och gav mig presenter myyys, sen så åkte M&P till jobbet och jag sov vidare eftersom jag inte hade nåra lektioner idag, gick upp vid 10 och då blev det fart på mig jävlar vad jag har städat idag asså, jag har dammsugit hela huset vartenda rum, och plockat med massa, tagit disken oså det tyckte jag va bra gjort av mig, sen bakade jag mig också en egen pizza som va sjukt god;) sen kom mamma och pappa hem och vi gjorde i ordning mat och sen runt 6 kom det massa folk och firade mig det va mysigt och min stina va mest mysig :)<3

mathilda fyller ju också idag vi prata ganska länge i telefonen mitt på dagen, iiiiiiiih snacka om att vi är övertaggade tills fredag ska bli så stört jävla kul asså så nu vill jag bara ha fredag, hejs! /M


Kommentarer
Postat av: sherly clamp

det ver en mycket mysig kväll tycker jag :) tack för allt älskling, bäst äru<333



på fredag smäller det!! :D:D

<33

2009-02-12 @ 06:32:45
Postat av: Tauran

GRATTIS BABE!

2009-02-12 @ 23:10:29
Postat av: Sabina

just ja, Grattis i efterskott Matilda :)

2009-02-25 @ 23:43:18
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0