Alltid samma sak.

nu är jag riktigt dålig på det här, haha stina är sur på mig för att jag inte bloggar men jag har verkligen inte orkat. men kan börja med och säga att tisdagen var trevlig, låg och glodde film typ hela dan sen vid 6 åkte vi till adolfsberg och firade kusin malin som fyllde 16 år , hihi grattis till henne:) efter det körde ida mig till stan till förfesten hemma hos stinas klasskompis Elina, det va riktigt trevligt där faktiskt jag hade stört kul, efter ett tag där gick vi mot satin alla typ skitfulla jag höll på att inte få komma in piiiinsamt men det gick endå, väl där inne va det sjukt mycket folk och då menar jag sjukt mycket asså, så jag och stina tappade verkligen bort ALLA vi gick dit med haha så vi va där typ själva träffade många man kände men vi va inte där så himla länge vi orkade inte med att det va så mycket folk, så vid 1 tiden gick vi ut tog en taxi hem till simon, hahaha och där kokade vi makaroner och åt taco chips och jag har verkligen aldrog sett min kära vän stina så full förut asså, hahahaha för kul och jag skrattade så sjukt mycket och vi va nog inte så populära hos simon som låg och sov och skulle upp typ 6 och jobba!:P på morgonen efter gick jag och jobbade sen bara hem och tog det lugnt, igår glodde jag typ film hela dagen, sen blev det långpromenad med mamma och sen gick jag hem och hade myskväll med Terran:)<3 idag har jag jobbat typ hela dagen va seg som fan imorse och försov mig lite menmen, efter jobbet gick jag och fika med mamma på hälls, sen åkte vi hem och ikväll har jag inte gjort ett skit bara varit och det är så jävla skööönt:) imorrn blir det jobb igen sen ska vi fira mig mathilda och sofia som fyllt år hemma hos sandra ska bli mys:) skriver mer imorn orkar inte mer nu och jag borde sova:) /M


Sunny Beach 2009, ge mig nu TACK!

helt ärligt så vet jag inte hur mycket mer jag orkar, hur mycket mer skit ska jag behöva ta från typ alla håll. odu, du kan ju verkligen dra hur fan kan du bete dig så sjukt jävla dåligt, vad har jag gjort dig som kan få dig att säga såna saker till MINA gamla kompisar som du inte ens känner, jag blir så sjukt arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen, nee den här månaden har jag redan lagt ner för mycket tid på saker som bara får mig att må dåligt, det va sista gången, och det är inte värt det...


Kommentarer
Postat av: hahahahaha

du är nog illa tvungen att orka mer stumpan ;)



det har inte börjat än! ;)

2009-02-21 @ 02:40:32
Postat av: Dempa

De göru rätt i att skita i de ;P du vet ju va vi sa igår att vi skulle göra me henne?

2009-02-21 @ 19:25:02
Postat av: Tauran

SUNNY , here we COME!

2009-02-28 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0