Another day.

dagen har ju verkligen inte bestått av mycket, fortfarande hemma och mår inte alls bra men det är endå lite bättre än igår så det känns bra! sovit och degat i soffan det är precis vad jag har gjort idag orkar inte gör något annat, men imorrn måste jag fan till skolan och göra det där jävla EU provet, har inte pluggat ett skit och det kommer gå åt helvete men jag känner att jag ändå måste göra det så min lista blir lite mindre iallafall för den är lång, alldeles för lång!

är så jälva glad att jag har alla mina vänner, tack för att ni stöttar mig så sjukt mycket jag hade aldrig klarat det utan er, jag hade inte orkat jag hade gett upp för länge sen!<3 och jag tänker verkligen inte bry mig jag skrattar bara åt det, det är verkligen inte värt att lägga energi på det men jag blir så jävla trött!! ne nu orkar jag faktiskt inte skriva eller sitta här mer, blit duschen sen dom jävla skolböckerna för min del! /M


Kommentarer
Postat av: sötnosen

du borde bry dig gumman ;)



än så länge är det rätt lungt för dig om man jämför med om typ 2-3 veckor =D=DDDDD

2009-02-05 @ 21:32:37
Postat av: alexandra sundell

seriöst. nu får det fan räcka. så himla tönigt, vad fan får ni ut av att hålla på som ni gör? jag tycker ni ska fundera på vem som har gjort fel och sen komma fram till vem ni ska ge er på. inte fan är det matilda i allafall.

2009-02-05 @ 21:53:13
URL: http://aluxandra.blogg.se/
Postat av: Stina

kom hit ska jag göra dina jäkla läxor!! eller jaa kanske inte (A) haha. snart måste jag få träffa min sötnos!! jag älskar dig vännen det vet du! <333

2009-02-06 @ 13:56:24
Postat av: Dempa

back on track snart ;P ?

2009-02-06 @ 20:49:13
Postat av: :D

haha jag längtar tills du är tillbaka i skolan så jag kan få komma och hälsa på dig sötnos ;)

2009-02-08 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0