Bambi på sjukt hal is.

skön dag i skolan faktiskt, började med Profilen haha jag satt och prata med sara och linnea hela lektionen, så kul åååh massa minnen med Gambia kommer alltid upp då och jag längtar så sjukt mycket tillbaka när man tänker på det asså helt sjukt, sen hade vi luch och sedan blevd et idrott och vad skulle vi göra?! joo åka skridskor och det har jag fan inte gjort på jag vet inte hur länge som helst, haha jag fick storlek 42 på skrillerna och dom var ganska mycket förstora och när jag väl kom ut på isen gick det ju inte strålande haha, men kul va det iallafall klassen har ju en riktig talang på sånnt där, skulle nästan viljat sett det från sidan, eller nee det vill man nog inte;) sen hade vi engelska och vi hade uppspelning av våran pjäs, hahaha inte många som får sin engelska lärare att gråta av skratt men det fick vi, bra gjort tycker jag:D efter skolan åkte jag upp på stan och gick och fika med dennis, det va allt trevligt:) sen när jag kom hem blev jag ganska glad för mathilda present som jag har beställt hade kommit, tur för mig eftersom vi ska byta imorrn:D iiiih nu är jag sjukt taggad krooooogen imorrn och det ska bli stört kul! :D men först ska man ju spendera hela sin dag i en pulka backe med sitt program, KUL haha! nee nu orkar jag inte mer , skriver kanske imorrn innan vi drar på förfesten! /M


BetVet 2A

Kommentarer
Postat av: toker

Ja säger som jag sa förut, ja hade velat filmat eran skridskotur

2009-02-13 @ 00:21:17
Postat av: lollo

hahah du ska få filmen som jag filma när ni körde poison ;D

2009-02-13 @ 18:02:12
URL: http://louiseers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0