Bra helg.

jaha , har inte skrvit något under helgen har inte haft tid eller ork till det, men kan börja med att säga att fredag var så jävla bra den kunde bli, va i skolan as  skön dag hade lite TEMA först men sen hade vi pulka åkning och lekar ute i snön riktigt kul faktiskt:D efter det stressade jag mig som fan hem duschade och gjorde mig i ordning, sen kom min älsklings mathilda hit vi bytte presenter eftersom båda fyllde i onsdags, va så kul hon börajde gråta av det hon fick av mig det va så kul att hon blev så glad:) jag blev också stört glad, fick ett navelsmycke som va svart i själva staven oså lila sten i AS FIN, sen fick jag godis och pennor HAHA gud va jag skratta det va så kul! sedan bar det av mot stinas pojkvän simon där förade vi och åt mat, sen åkte vi till järntorget och träffade de andra flickorna och vi gick till thao, trevligt där, HAHAHAHA och jag fick förklara för en hel toa kö vad mina kära kompisar mathilda och sofia höll på med inne på toan, joo det härmade ett katt klipp från youtube hahahahha.. sen gick vi till klaras där va det asa kul verkligen toppen kväll, sen åkte jag och stina och sov hos stinas kille, TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!:D

tack mathilda jag älskar den!

i lördags när jag och stina vaknade upp mådde vi inte allt för bra, haha det va längesen jag va så bakis som jag va då, men vafan det va det värt, vi gjorde oss i ordning och gick till jobbet åt lite mat och jobbade våra 4 timmar, det va helt okej endå jag tycker det är ett skit bra sett att få bort bakisheten, men det är lite jobbigt oxå.. efter det åkte jag hem och duscha åkte vidare till syrrans kille daniel för där skulle jag spendera natten med syrran..men lämnade bara grejer osen gick jag hem till Mathilda för att kolla på melodifestivalen, och vem tror ni inte halkar och trillar på vägen , joo det va såklart jag sen kan jag säga att melodifestivalen är ju fan inte bra asså, sjukt dåligt.. efter det gick jag mathilda hennes bror mathias och hans kompis fredrik och bowlade haha det va riktigt kul jag kom inte sist den här gången så det va bra:) efter det gick jag hem till syrran och sov:)

i söndags gick jag och anna upp tidigt vi skulle till skövde och kollapå när syrrans kille daniel spelade sm-slutspel, vi åkte buss dit så vi fick gå över halva stan för att komma till bussen, jag hade ett par skor jag aldrig använt och jag kan säga att det inte slutade alls bra fick skavsår på båda hälarna lika stora som 5or, stöööört ont gjorde det och jag gick runt i strumpor resten av den dagen, daniels lag kom 2:a det är ju sjukt bra att vara tvåa i sverige grattis till dom!

idag har jag inte alls gjort mycket gick upp vid 11 kollade på film med syrrans kille, senåkte jag iväg och jobbade 4 timmar, sen så åkte jag hem och nu ikväll har jag typ kollat på sex and the city med syster och sedan på film med mammi, mysigt:) imorrn blir det utgång till satin ska bli sjukt kul och sofia du ska med, får inte heller glömma att min kusin malin fyller 16 år imorrn MASSA GRATTIS till dig då älskliiing!:)<3 nee nu orkar jag inte mer, hahah jag har vell aldrig förut skrivit så här långt men det va ganska skönt :D/ M

 
mathilda,sofia&jag, tack för en underbar fredag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0