Det va greeeeeat.

gårdagens kväll var ju bara så bra den kunde bli jag hade sjukt kul kan jag säga, roligaste gången som jag har vart ute faktriskt :) det började med boooooowling, jag kom 2:a så det är ju bra endå hahah bara mathilda som utklassar och vinner med över 100 poäng typ.. efter det drog vi hem till sofias pappa på nygatan och förade där, beställde pizza lockade sofias hår och hade det riktigt mysigt faktsikt, sen gick vi till klaras inte sandra lolla och terran eftersom dom inte är 18:( men vi andra, och där inne hade jag sjukt roligt, hahah sofia blev typ fimpad på armen 3 gånger inte så kul för henne men hon va glad ändå, vilket fick mig att kolla på min arm, haha jaa ärret från att terran fimpa sin cigg där på mig på risbergska festen är faktiskt kvar.. inte så kul men då har man ett minne ifrån den kvällen iaf.. det enda minnet..haha! idag ska jag bara ta det lugnt hela dagen, äta något gott för jag är redan hungrig även fast jag åt huuuur stor tallrik med fil men det äör så det är... sen klockan 23.00 börjar jag jobba ganska så segt faktiskt för det är ju då jag vill typ gå och sova, sen slutar man inte förns 03.15 -.- men men det är så det är man får ju pengar iallafall och det är ju bra det!:) nee nu orkar jag inte sitta här längre, ska nog gå ner och kolla skidor med mammsen eller så slår jag på en film, skriver kanske sen om jag orkar :) /M


bild från igår, kvällen va sjukt bra!<3

Kommentarer
Postat av: Dempa

Du ser inte ens dyngrak ut :P fantaskistk

2009-02-28 @ 18:12:25
Postat av: sofiaaaaa

sjukt kul kväll gumman! måste göras om! :D<333

2009-02-28 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0