jaha ja.

har vart stört dålig på det här sista tiden, men har verkligen inte orkat.. men tänkte att det kan ju få va skönt att skriva av sig lite nu för det har jag inte gjort på länge asså, förra helgen kan jag säga va great! tjejerna firade mig mathilda och sofia på lördagskvällen, sen blev det fest där hos sandra, fick en bowling runda som vi ska ha imorrn och ett presentkort på att piecra mig i tragus den dära öronflärpen, hihi blev jätte glad och nervös haha måste bara gå och ta den nu för det vill jag verkligen och då ska fan sandra med och ta hon med tycker jag:D skolveckan har vart KAOS, ninjadagar om man säger så herregud, men den är ju slut imorrn och då börjar jag 2 och slutar halv 4, tack för det!! sen är det vell bara att ladda om inför nästa vecka då jag måste skriva en uppsats och en novell... suck. menmen det är då och det orkar jag verkligen inte tänka på nu! utan nu tänker jag på morgondagen som ska bli super först bowling sen klaras wiiiie!:D

HAHAHAHAHAH jag skrattade idag på träningen så jag höll på att dö, Stina Eriksson ingen får mig att skratta som du, först ska hon visa sina otroliga teknik talanger och ska ta upp bollen i luften typ men hon skjuter den stört leriga bollen rakt upp i ansiktet på sig själv och blir ganska lortig, jag bryter ut i skratt och får ett skott på låret inte skönt men det va det värt, hahahahah sen lite senare när vi typ spelar match så dribblar hon lite fint och ramlar i planens största ler hög och rullar nåra varv där och blir HEL brun, jag skrattade så jag fick ont i magen, så jävla kul va det att se det!! men jag älskar dig mest av allt för det min stina:)<3

nee jag fryser fan fortfarande från träningen även fast jag duschade i 75687548634769854 graders värme, så jag ska nog gå ner och göra mig varm oboy och äta en tallrik fil sen kanske sätta på någon bra film, orkar inte gå och lägga mig en, hmm, jag och syster köpte ju morötter och dipp igår kanske ska äta det?! jaa jag får se det vore ju riktigt gott iallfall:D aja skriver kanske imorrn innan bowlingen! /M


Sandra&jag!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

:) blev våldsamt sugen på morötter och dipp asså

2009-02-26 @ 23:39:47
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Stina

hahahha, vilken tur att du är du så jag kan bjuda på mig själv ibaland ;) hahah

jag älskar dig hjärtat<3

2009-02-27 @ 07:12:01
Postat av: tauran

Du o jag matilda :)

2009-02-28 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0