Kan det bara inte ge sig?!

igår blev det ingen skola igen, mådde kasst när jag vaknade och det blev inte bättre om man säger så asså.. Syster Ida fyllde 21 år igår, massa grattis till henne, så vi och hela släkten fira henne på kvällen , jag fick sitta där och bita ihop och låtsas att jag mådde bra, vilket jag absolut inte gjorde men det gick vell helt okej endå:)


Grattis Ida :)<3


idag när jag vakna vart det bara skit, spydde så mamma fick ringa vårdcentralen som skickade vidare mig till sjukhuset och där har jag spenderat hela min jävla dag, dom har tagit 8457346587345763425643 olika prover, om allt asså dom har kollat precis allt men dom vet fortfarande inte vad det är, inget som ger något, men får sista svaren på måndag så jag får se hur det blir med dom. nu har jag snart missat 4 veckor i skolan, det är helt sjukt jag kommer få slita arlset av mig hela våren för att komma ikapp det här, det är absolut inte kul, jag har fan aldrig haft ångest över skolan förut men det har jag verkligen nu, jag pallar inte!! men en enda sak ser jag fram imot iallafall och det är att om precis 1 vecka så fyller jag&mathilda 18 år, wiiiiiiiiie det ska bli så stört kul :D nee nu håller jag på att ramla ihop jag måste gå och lägga mig!!/M


mår pissit jävla dåligt!:(

Kommentarer
Postat av: Tauran =ninjan.

Men du är ju Go ändå;)

2009-02-04 @ 20:00:37
Postat av: HAHAH

HAHAH RÄTT ÅT DIG hoppas det är aids elllre nått

2009-02-04 @ 22:45:21
Postat av: Louise

det är synd om människor som måste hacka/trycka ner andra för att själva må bra, men du, som till och med måste skriva till människor att du hoppas de har aids för att själv må bra, ojojoj självkänslan är på topp hos dig!

2009-02-04 @ 23:20:01
Postat av: Mathilda

Det är inte möjligtvis så att "HAHAH" som kommeterat har bredbandsbolaget?

2009-02-04 @ 23:54:46
URL: http://enmathilda.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag älskar dig vännen och du blir snart frisk ska du se, bäst äru<3

2009-02-05 @ 06:03:32
Postat av: Ellen

krya på dig hörre du, tycker så sjukt synd om dig :/ men det kommer bli bra ska du se, kämpa lite till bara :)!

2009-02-05 @ 15:54:17
Postat av: sofia

du är bäst matilda! det vet du!

2009-02-05 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0