Sista dagen som barn.

jag har faktsikt klarat av 2 dagar i skolan och det känns faktiskt bra, börjar få koll på allt jag behöver göra och har redan gjort några av dom sakerna så det känns skönt, men jag är faktiskt förvånad hur snälla lärarna har vart mot mig vissa saker behöver jag inte göra och dom lägge rupp special saker till mig och så, skit snällt tycker jag, dom hade ju lixsom bara kunnat säga tyå amen synd för dig det är ditt problem så det är jag riktigt glad över!

ååååh jag är så jävla taggad fyller 18 år imorrn, ska bli sjukt kul, men imorrn blir det bara firning av släkten och nåra kompisar sen blir det utgång till klaras på fredag med massa underbara människor och jag vill bara ha fredag nu det ska bli så stört jävla kul asså, och jag har nästan bestämmt vad jag ska ha på mig oxå, men är inte riktigt säker med det får min älskade stina hjälpa mig med imorrn:)<3 nee nu orkar jag inte mer men ska börja skrvia varje dag igen men har verkligen inte vart på humör med det men ska bli det :) min stjärnsyster Mathilda fyller oxå 18 år imorrn iiiih!<3
/M


Bara för att mina bästa vän Mathilda&Jag fyller 18 år imorrn :D<3 HAHA

Kommentarer
Postat av: Stiiiina

GRATTIS PÅ DIN STORA DAG ÄLSKLING!!! :D:D

jag älskar dig <3

2009-02-11 @ 07:45:44
Postat av: SOFIIIA!

GRATTIS GUMMAN!!! du är bääääääääst<3

2009-02-11 @ 12:55:51
Postat av: therese

grttttttttttttttttttis :D:D<33

2009-02-11 @ 14:53:56
URL: http://entherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0