but i'm just a girl.

ååååh jag får seriöst damp har fan vart hemma hela veckan, inte gått ut förutom en stund i fredgas när jag va tvungen att åka till sjukan, dom gjorde typ undersökningar och tog prover men dom vet inte va det är, men provsvaren kommer på tisdag så dom kanske visar något iallafall, får hoppas på det! pallar inte att bara ligga hemma och inte göra ett skit, inte orka göra ett skit heller, har fan redan missat 2 veckor i skolan nu jag kan inte missa mer det är ju ett helt tema och det är omöjligt att komma ikapp.. träffat mina tjejer har jag inte heller fått gjort och det suger verkligen vi har inte heller träffats på 2 jävla veckor, tränat har jag inte heller kunnat göra och det vill jag verkligen man tappar ju så sjukt mycket, nee usch nu får jag ta och bli frisk för så här kan det ju inte va. sen på måndag åker mamma bort hela veckan det vill jag inte heller, jag orkar verkligen inte det nu, behöver henne hemma med allt som är oså.. mår så sjukt jävla dåligt just nu!


jag vill tillbaka till Gambia, saknar allt med det!

Kommentarer
Postat av: HHA

oj ¨åker stackars mammsen bort, hur skla du klara dig???? ;) aktaa dig sötnosen

2009-01-25 @ 15:06:41
Postat av: filippa

du får kommaaaa hit snart, jag saaknar dig sÅ!

2009-02-02 @ 00:34:40
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0