Bye Sweden, Hello Africa.

åååh, nu är allt klart ska bara packa det sista handbageget och sen ta mig en riktigt lång dusch sen är jag klar för att åka, jag kan fortfarande inte fatta att det är idag jag åker asså, helt sjukt är det! dagen har bara betsått av packing verkligen kollat så att allt är med, medeciner och skit sen har jag vart på coop och köpt tuggummi och godis, stina, mormor&morfar kom förbi och skulle säga hejdå, det räddade min dag kan jag säga, försökt suttit vid msn så mycket som det går har jag också gjort:) sen nyss åt vi mat hela familjen, tacoooos MUMS, haha vilke mat jag kommer äta där vill jag nog knappt veta men hoppas på att den är god och inte innehåller så mycket tomat för då kommer ju inte jag må så bra iallafall!! nee nu skakar jag typ av nervositet så jag orkar inte det här och mamma vill sitta och bara krama mig för att jag ska va borta haha så det är vell bäst att jag låter henne göra det, sen ska jag vell försöka sova lite innan vi åker nu, nee nu ska jag verkligen inte skriva mer, men alla får ha det så himla bra hemma, kommer sakna alla tjejerna men jag har ju mathilda med mig som tur är<3, sååååå vi ses nääästa tisdag.../M
kommer tänka på dig..<3


Kommentarer
Postat av: yani



du ligger riktigt illa till

jag bara varnar dig

du är dödenss, bara så du vet gummna

2009-01-20 @ 09:13:14
Postat av: therese

dödens, shiet hur långt får man gå? gå och lägg dig tycker jag.

2009-01-21 @ 18:10:05
URL: http://entherese.blogg.se/
Postat av: s.

Medhåller Therran!

2009-01-21 @ 20:53:19
Postat av: J.

medhåller yani!

2009-01-21 @ 22:19:15
Postat av: yani

gå och lägg dig själv din skelögdejävel

2009-01-23 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0