Det va kul.

haha igår va en helt klockren dag, jag hade stört kul med tjejerna på aif cupen, vi töntade oss som vanligt en massa och skapar internskämt och sånt hela tiden och jag bara älskart, haha som typ, sillhuvet, ukraina allt med björn gustafsson, dansen, vad äter du? hoppas han ramlar, hahah nee gud jag hade sjukt roligt och det tackar jag verkligen för. vi va där hela kvällen, åkte inte hem förns efter finalen runt 1 typ, fick skjuts av olivias kille sammi mycket snällt :) jag gick och la mig direkt när jag kom hem va inte lite trött.. idag drog pappa upp mig halv 11 åt frukost och kolla lite tv med familjen nu sitter jag här och ska packa klart allt, herregud jag kan verkligeninte fatta att jag&mathilda åker ikväll, det är bara nåra timmar kvar det är helt sjukt, jag som aldrig har varit utanför europa ens, lika nervös som förut är jag om inte ännu mer, nee nu ska jag packa klart allt och ladda alla batterier till kameran och sånnt, sen hoppas jag att min stina kommer förbi och säger hejdå till mig annars vet jag inte hur jag ska klara av det här!!! men jag skriver nog ett sista inlägg senare innan jag åker... iiiiiih! /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0