Hemma.

jag kom hem från Gambia i tisdgas morse man har inte kunnat skriva förns nu, har vart och är riktigt sjuk fortfarande från resan, har inte kunnat äta något sen söndags så min energi finns lixsom inte där. men tänkte endå skrvia lite nu för jag mår bra av att få göra det. kan ju börja med och säga att resan va helt sjukt bra, det går inte att förklara va vi upplevede, det är som alla vi säger den måste upplevas för att man ska kunna förstå. vi va ett sånnt himla bra gäng som åkte iväg och man kom alla så sjukt nära, jag verkligen saknar alla nu, vi va hur nära varann som helst i mer än 1 vecka men vi upplevede så jälva många saker så det känndes som vi va borta i över 1 månad det är helt sjukt och det går inte att förklara. men bara det att se glädjen hos alla människor, dom har det inte alls bra ställt bor i en hydda och äger knappt något men har endå en så himla stor glädje i sitt liv som man aldrig hade kunnat ana, det som dom har är speciellt och det är något vi verkligen saknar här, vi uppskattar inte det vi har och tar inte vara på det, dom tar vara på allt dom kan alla saker varenda grej som händer verkligen allt, men endå har dom så lite men det spelar ingen roll för dom, dom är glada endå och det är något jag själv skulle vilja ha. ååh det går inte att förklara men det bara är så. jag har inte lagt in bilderna än för sladden är hos morfar så kan tyvär inte lägga upp nåra nu men jag lovar att det ska komma och då kan jag berätta om vad vi gjorde där oså. men det va en helt otrolig resa bara.

det som inte är lika kul är att komma hem, hem till den jävla skiten. men jag tänker inte bry mig det är inte ens värt det, verkligen inte värt det!




Kommentarer
Postat av: dk



hej sötnos

ska vi göra en favorit i repris?

det skulle ju vara myzigt ^^

fuck fuck fuck pöss

2009-01-23 @ 09:56:59
Postat av: anonym

nU" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=T-KSz8gnU en låt jag tycker passar dig, sötnos ;)

2009-01-23 @ 09:57:02
Postat av: Mathilda

Gambia var så hiiimla bra ! vill tillbaka nu ju ! kunde inte åkt med nåra skönare människor! Krya på dig nu bästa!<3

2009-01-23 @ 18:24:23
URL: http://enmathilda.blogg.se/
Postat av: daniel

okej, aa det var inte jag som kommenterade iaf, det vet du :)

2009-01-23 @ 19:20:45
Postat av: harrebarre

soetnoet

2009-01-24 @ 18:37:38
Postat av: daniel

jag är kåt, kommeru över till mig eller?

ladugårdsängen befinner jag mig i.. men det vet du redan.. asso vart jag bor gullis



ring mig sexyygirl

2009-01-25 @ 22:47:24
Postat av: daniel

jag är kåt, kommeru över till mig eller?

ladugårdsängen befinner jag mig i.. men det vet du redan.. asso vart jag bor gullis



ring mig sexyygirl

2009-01-25 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0