hmm,

idag vaknade jag och blev sur, för jag väcktes av att syster damsuger i rummet brevid inte så himla kul sätt att börja på, haha oså va den dagen typ förstörd för snacka om att jag vaknade på fel sida asså.. gick upp sket i frukosten och åkte med mamma och pappa till mariberg, hämta typ ut malaria tabletterna oså, jag kan verkligen inte fatta att jag åker till gambia om en vecka helt overkligt haha, sen gick vi och beställde pengar också för dom hade inte sånna inne så dom får jag åka och hämta på torsdag, helt sjukt vad jag börjar bli nervös asså, vet typ inte vart jag ska ta vägen.. sen åkte vi vidare till idrottshuset för att se syrrans kille daniel spela DM, dom gick till semi som spelas på tisdag så då blir det att åka och kolla igen.:)

påvägen hem blev det lite krissnack med olivia, det behövdes tack gumman!<3 sen nu på kvällen kom Terran hit, vi kollade på typ den bästa film som finns The Notebook hihi, mys med dig hjärtat!



Olivia, Jag, Stina


Kommentarer
Postat av: Looovia!

bilden!

1. hon som är borta?

2. sexybiiiitch!

3. bara söt!

HELNAJS!

2009-01-04 @ 17:39:56
Postat av: josefine



inte för att vara taskig men du är inte vacker

2009-01-20 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0