nödvändig dag.

blev ju inte så jätte lång skoladg idag, började 12.05 med att titta på min idrottslektion eftersom jag är förkyld och inte vill bli sjuk, haha satt och parat med therese hela den lektionen. sen väntade jag på när mina brudar gjorde sig klara så gick vi till engelskan, där prata hon först om 3an om vi ska läsa engelska C men eftersom jag inte ska det satt jag och inte gjorde ett skit typ, sen fick vi ett papper med övninger inför provet kan ju säga att jag och therese va glödheta på det ;) haha men känner också att fredagsflummet kom på torsdagen denna vecka, haha! efter skolan åkte jag med therese upp på stan vi gick och åt sen åkte vi hemmåt, helt ärligt hur lång tid tog inte bussen hem, men jag älskade det eftersom jag fick sitta och prata med min älskliing :)<3 när jag kom hem la jag mig i soffan och jag och johannes kollade på årest sport krönika på 1an haha det va ganska kul fakiskt :) sen satte jag mig och plugga tror fan knappt på det själv, nu har jag gjort det 2 dagar i rad, när hände det senast... inte igår kan jag säga, men det är ju bara bra för mig själv:) nee nu ska jag hoppa in i duschen och hitta på något annat kul, men hmm vad kan det vara,haha finns ju inte så speciellt mycket att göra denna kväll, speciellt inte när man börjar 08.15 imorrn -.- jag skrivier nog senare känner att det finna massa nervositet jag måste skriva av mig asså haha herregud satt bara och darra förut men det skrvier jag om sen nu måste jag verkligen duscha guuuud så skönt :) /M


du är så bra gumman, älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: therese

du är bäst! älskar dej <3

2009-01-08 @ 21:19:49
URL: http://entherese.blogg.se/
Postat av: anonym tönt



du är så ful, shit du ser verkligen efterbliven ut i ansiktet! :S

2009-01-23 @ 10:00:56
Postat av: Sandris

Du är en utav de finaste tjejerna ja sett. Ärligt asså.

2009-01-25 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0