Va ska man säga.

idag gick jag upp halv 10 gjorde mig i ordning och åkte med mamma och pappa till idrottshuset, kollade på när syrrans kille daniel spelad dm semi final, det gick jätte bra för dom, vann med 10-1 skit kul att se och daniel gjorde mål så han va duktig efter det åkte vi hem och kollade på en film, den va skit bra tror den hette spårlös men inte helt säker men bra va den iallafall:) efter det sov jag en lång stund, herregud jag vet inte vad det har varit med mig idag men har varit sjukt trött ögonen åker fna ihop hela tiden. sen åt vi mat och sedan åkte vi iväg och kollade först på när dm finalen för damerna spelades, jag säger ingeting om det haha men du vet vad jag tycker pappa ;) sen så spelade daniels lag final och dom vann igen, så massa grattis till honom spelar sm grej den 17e men då är ju jag i Gambia så kan tyvär inte se det, men han får lycka till då:) sen åkte vi bara hem, stina ringde och jag va så sjukt trött att jag inte orkade gå någon stans och prata så jag la mig mitt på mattan i köket och prata med henne ett tag, bara att få prata med dig älskliing gör min dag kan jag säga, du gör mig så sjukt glad gumman<3 och förkyldningen är ju inte på topp heller käkar ipren och hostmedicin som fan, mååååååste verkligen bli bra till helgen asså jag måste bara det!!! ska sova läääänge imorrn sen blir det att åka på möte om Gambia vi ska kolla så att allt är klart och så inför resan kan inte fatta att vi åker om 5 dagar jag tyckte det nyss va 5 månader, men det ska bli riktigt kul :)

nu har jag så sjukt tråkit att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men jag är också sjukt trött så det blir nog en film för mig, men vafan jag vet inte hur många filmer jag har sett de senaste dagarna helt sjukt är det men det finns typ ändå inget annat att göra just nu, och eftersom jag inte mår så bra så är det bara skönt :) nehe nu orkar jag inte mer! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0