Weeeey,

idag så har jag inte gjort allt för mycket asså, pappa väckte mig vid 1 då va det bara att ta sig upp ringa stina och prata med henne ett tag få i sig lite frukost pch åka iväg och träna fotboll, haha i brickebacken eftersom vi inte får komma in i hallen i hovsta :S asså usch min jävla hosta det gör typ onti hela bröstet när jag hostar så det blev inte jätte mycket träning för mig tog det ganska lugnt, jag ääääääääälskar verkligen att spela fotboll i det där laget asså dom gör mig så himla glada:) efter träning åkte jag och pappa och handla och sen så åkte hem duscha åt mat prata med min bästa älskliing mathilda, om 1 vecka precis idag så åket vi 2 till Gambia, herregud vad tiden har gått fort och herregud så nervös jag är in för resan, bo ute på landsbyggden där med en familj man inte vet ngt om i en hydda låter ju inte så mys, men fan kul ska det bli endå:)

denna kv'll har spenderats hemma hos stina min älskling, där jag också sitter nu, hihhi vi bytte julklasppar lite sent myyyys, sen så har vi kolla på 2 skit bra filmer asså, det brukar inte vara så men idag va fan båda 2 skit bra enligt mig första va made of honor och den andra prom night på den andra höll jag på att skita ner mig va så sjukt rädd hahah, men det är ju lite kul eller?! haha! nee nu klagar stina på mig att jag måste vara klar vi ska typ soooova nu för ska upp ganska tidigt imorrn, det styrs BODA BORG haha så jäääävla kul har inte vart där på skiiit länge :)
he´s on my mind /M



Jag älskar dig Stina <3

Kommentarer
Postat av: ditt ragg på krogen nästa gång

jag älskar dig med vännen, alltid du och jag <3

2009-01-05 @ 00:15:12
Postat av: Sandra

LADDA HEM : TAKEN ... ASA bra film asså . Rekomenderad av mig;)grrrr... - så kan de gå för oss i bugge ...

2009-01-05 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0