8 dagar.

jahaja, haha här har jag inte skrivit sen jag åkte till italien och det är mer än en månad sen nu:p där hade vi det iallafall toppen, va stört skönt att bara komma iväg tillsammans med världens bästa mathilda också:) vädret va inte så jätte bra regna ganska mycket, men det gjorde inget för vi hade det så stört kul ändå, minnen som jag aldrig kommer glömma! har inga bilder nu för dom har mathilda på sin kamera och hennes dator har pajjat så har inte fått dom än..:(

sen jag kom hem därifrån har jag typ jobbat arslet av mig, nästan varje dag, men det är bra då får jag pengar iallafall och det behöver jag verkligen om jag någonsin ska kunna ta det där körkortet:) sen när jag har varit ledig har jag mest varit med världens bästa pojkvän som jag saknade sjukt mycket i italien..<3

onu är det bara 8 dagar kvar tills jag och brudarna åket till bulgarien, helt sjukt 8 dagar, jag tyckte det nyss va 10 månader som det va när vi bokade... så jävla kul ska vi ha längtar sönder mig!!  men jag kommer sakna freddy alldeles för mycket, ååh vill inte ens tänka på det!! aja nu orkar jag inte det här med haha:D pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0