Nu kör vi.

vaknade upp brevid min älskling idag som sov hos mig, massa mys!!<3 men inte lika mys att jag va tvungen att åka till vårdcentralen för att kolla att det inte är något med min hals nu när jag åker ikväll, men jag hade en virusifektion (eller hur det stavas) så det va lungt vilket känns stört bra!! men jag lät freddy sova, så han vaknade när jag kom hem igen. va lite med han, men sen skulle han iväg och resten av min dag har bestått av packning och 876889465042 samtal hit och dit, haha är skit nervös faktiskt, hur ska jag terran sandra och sofia klara oss själva på aralnda och i bulgarien?! hm, det går nog bra hoppas jag :D men det känns som jag har glömt hälften:S nee nu kan jag inte sitta här längre måste duscha äta träffa freddy en stund osen bär det av hihi, kommer tbx om 2 veckor!!!  Pusshejjs /M


Mitt hem i 2 veckor framåt!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0