I got a reason to cry.

fyfan vilken helg asså, värsta helgen i hela mitt liv tror jag!! lördagen blev verkligen inte en bra dag som jag ville åkte till jobbet hade hjärtklappning från 16-21 typ, sköööönt?? nej fick typ ingen luft heller va as trött fick när mamma och pappa kom och hämta mig från jobbet vet jag inte vad som hände men jag bröt ihop iallafall och satt och stor grina typ, dom fattade ingenting och jag fick typ försöka förklara att det är lite mycket just nu, med skolan jobbet kompisar allt asså ååh fyfan så dåligt jag mådde!! åkte hem och åt mat sen åkte jag ut till Carro där Stina och Elina också va, det räddade min dag kan jag säga kollade på film och åt grönsaksdipp och tårta mums, tack för en mysig kväll tjejer:)<3 när jag kom hem från henne fick man ju inte reda på en så rolig sak heller, och nu orkar jag inte prata mer om den dagen, den ska jag fan glömma!!!!!

i söndags hände inte så jätte mycket åkte till ida och johannes lägenhet ochva där och höll på att packa upp oså hela dagen, en sväng utt till marieberg blev det också och då passade jag på att tröst köpa mig 3 par skor hihi:D sen åkte vi tillbaka till lägenheten och fixade mer, sen på kvällen kom dennis förbi och vi kollade på film och åt äppelpaj och varmchoklad och lite godis också, tack vännen du fick mig på bättre humör:) och måste säga GRATTTIS VÄRLDENS BÄSTA STINA TILL KÖRKORTET!!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET!!!<33


du är så jävla bra stina!<3

idag va skolan inte så jobbig faktiskt, hahaha vi hade dans på idrotten tillsammans med rms och en dövklass, hahha det är så kul och alla är ju så grymt dåliga, rockdans och bugg belv det och det såg förjävligt ut kan jag säga;) efter skolan åkte vi Bugge gänget och åt mat på Alfredos, mysigt va det, och det går inte att beskriva hur mycket jag längtar till sommaren och till sunny beach vill ha den NUUU! men det är inte så jävla långt kvar så det är stört bra! vi ska ha det så jävla kuuuuul! sen här hemma har jag bara pluggat matte, och fyfan den som kom på matte b är världens mest dumma person, ååh det går ju inte att fatta skiten!!! sen va det träning också, så jävla skönt va det, men fick tillbaka hjärtklappningen så imorrn blir det att ringa läkaren för att dom måste kolla upp det!! sen har jag ju pratat i telefonen ganska mycket idag, först med stina<3 sen JÄTTTTTTTTE länge med Lolla, så skönt att få prata av sig du är bäst gumman!<33 nee nu måste jag kolla över matten lite till sen blir det sängen som gäller!! pusshejjs /M

<3


Takida-reason to cry, fyfan vad jag älskar den låten asså!!

Kommentarer
Postat av: Lolla

det var ett lååååångt samtal alltså <3 haha

2009-03-31 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0