Kändis på McD.

jaha inte en allt för händelserik dag idag, hade klockan på 11.00 för att åka en buss till jobbet som gick 12.24 trodde jag, så jag tog det ju asa lugnt och åt en ordentlig frukost som jag inte gjort på jag vet inte hur länge, sen när jag väl kom till bussplatsen så kollar jag på tidtabellen, JAG HADE KOLLAT FEL, nästa buss gick inte förns 20 i så då skulle jag komma ganska så mycket försent till jobbet, det va bara att ringa pappa och han fick skjutsa mig, alldeles för glad var han ju itne om man säger så men han tycker om mig ändå:) hah! på jobbet va det segt som fan jobbade bara 13-17 men usch vad det kändes som tiden gick snabbt, sen brände jag mig också fett stänk över hela handen är inte så skönt kan jag lova!! men nästan precis innan jag slutade hände något riktigt kul tyckte jag och ellen, Måns Nathanaelsson som spelar Oskar i Beck filmerna kom in och köpte kaffe och en choklad munk! hahaha vi tyckte det va as coolt att en kändis kom, och vet ni vad han va skit snygg, i filmerna tycker jag att han ser ut som värsta tönten men både jag och ellen kan lova er att han verkligen inte såg ut som en tönt i verkligheten, haha!;) det gjorde nog min dag iallafall, så nu ska jag kolla på Beck-den svaga länken bara för att;) haha, Pussshejjs /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0