Ojdå.

hahahah har precis vart ute och övningskört väldigt länge med pappsi, det gick faktiskt ganska bra för jag ahde inte kört på ett tag, så det tog en stund innan jag fick klämm på det, men sen råkade det ju också hände en lite olycka, hehe(a) vi åkte till norra kyrkogården för att hälsa på farfar, odå skulle jag parkera och det har jag aldrig gjort, och på parkeringen finns det en ENDA jävla solpe.. och såklart råkar jag köra rakt in i den så att den välter och bilen får en buckla, haha, först blev jag helt chockad och fick typ tårar i ögonen och pappa hade mördarblicken på, hahah sen bröt båda vi två ut i världens jävla gapskratt vi kunde inte sluta, vet inte när det va som jag skrattade så sjukt mycket.:D det kändes faktiskt bra att få göra det, vart lite si och så med det på slutet:) tack för att du gjorde min dag pappa, jag älskar dig!<3 /M


Jag och pappa för snart 2 år sen, vi är ett bra team du och jag<3

du kan nog aldrig förstå hur glad du gör mig..

Kommentarer
Postat av: Tauran

Matilda är fin i Brunt hår. trodde de var Ida först:O

2009-03-12 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0