Only you.

ååh, skit dag asså.. fyfan börjar med att typ försova mig så pappa fick köra mig till skolan, sen så har jag teckenspråk och min lärare hatar mig för tillfället jag blir så sjukt sur på henne, bara för att jag va sjuk i 4 veckor så kanske jag kommer gå från att han mvg till ig, kul jätte kul!! nee fyfan jag ska prata med monica för hon kan fan inte göra så, jag har ju gjort alla prov som dom andra gjort så jag har ju bara missat lektionstid...jävla kärring!! sen blev det typ ett skita långt hål, och sen matte men jag har faktiskt kommit ikapp jätte mycket nu så börjar typ få koll på det inför provet nästa vecka känns ganska bra iallafall:) efter skolan åkte jag hem, tyckte att jag va lite trött så jag skulle lägga mig och sova middag som jag alltid brukar göra, men det brukar ju vara typ en haltimma eller en timma, nu somnade jag 3 och vaknade 6:o jag fattar inte va det är med mig, jag har lagt mig mycket tidigare än vad jag brukar denna vecka och ändå är jag så trött...hmm konstigt, bara jag inte håller på att bli sjuk för det orkar jag inte:) sen när jag vakna pluggade jag till mitt prov som har imorrn, känns som jag kand et så det är bra, osen åt jag vofflor med mamma och pappa, mums!! just nu sitter jag och tittar på schindlers list, har typ sett den as många gånger men tycker ändå om den skit mycket, jag tänker bara på klassresan till polen i 9an..:) nee nu ska jag plugga lite till provet imorrn! och jag är riktigt otaggad för helgen, bara jag lolla och kajsa som vill ut ju och allt skiter sig bara mer med vart vi ska va oså, så vi skiter nog i det:( sen flyttar ju ida och johannes i helgen också..blir bara jag mamma och pappa kvar, kommer kännas skönt, men jätte ensamt och skit tråkigt ju:( nee nu måste jag plugga osen ska jag sova för jag är skit trött:) pusshejjs /M

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0