Så kan det gå.

dagen igår vill jag verkligen inte prata om fyfan, den va ju bara skit hela den eller på kvällen träffade jag stina och carro en stund det va mys:)<3 men annars så usch vill inte ens tänka på det, antar att alla måste få ha dåliga dagar men den där va inte bara dålig, den va sjukt dålig åååh va less jag blir! aja jag har iallafall bestämmt att den här dagen ska bli mycket bättre, om det blir så vet jag ju inte men man får ju hoppas, ida och johannes har flyttat nu, så nu är jag ensamt barn hemma, inte så kul igentligen men lite skönt iband tror jag!! kommer antagligen bo en del hos dom med eftersom det är väldigt nära skolan:) nee nu måste jag typ fixa i ordning det sista för måste snart gåt till bussen, ska iväg och jobba vill verkligen inte det men kan ju inte göra så mycket åt det, ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vet bara vad jag vill göra... nee nu kan jag inte sitta här mer, kanske skriver mer sen!! pusshejjs /M

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0