Säg OH AH...

jag har inte skrivit sen i onsdags, har fan knappt vart vid datorn sen dess, aja kan säga att risbergska festen va riktigt kul asså, jag hade verkligen det! förfesten var nog bäst med tjejerna haha herregud vad alla fick i sig liiiiiite för mycket, haha säg oh ah jag är full säg ohah jag är full hahah gud va jag skrattade!! ne mycket hände den kvällen och det va bra saker, tack för det tjejer!<3



att komma upp till skolan igår va inte alls lika kul om man säger så, fyfan va jag va bakis mådde riktigt dåligt men jag tog mig dit iallfall och alla vi mådde vell typ lika dåligt så det va ju tur det! lunchade hela högen på Mcd gjorde vi också, gott va det!! sen på kvällen åkte jag en sväng med therese och kollade på nattlandbadyn i lillån, ååh när man såg det så villle jag gå på högstadiet igen det va ju så kul men det där haha, träffade min gamla mentor också som jag prata med det va kul att träffa han efter så lång tid:)

idag har jag jobbat från 11-17 så jag är ganska trött nu, va riktigt mycket folk.. jobbit! så nu måste jag hoppa in i duschen, och vad ska man göra ikväll?? jag vet verkligen inte har inga planer kanske åka och kolla på Mathildas och Therese macth, om jag orkar, det tror jag nog inte att jag gör, blir nog att kolla melodifestivalen med M&P men det suger ju så det har jag inte heller lust med, aja jag får se vad som händer, nu ska jag iallafall duscha. pusssshejjs /M


if you could only see what you mean to me..

Kommentarer
Postat av: Dempa

Kul o se en bild me en matilda som ler på;P

2009-03-08 @ 01:45:14
Postat av: ouk

hahahaha vafuuuuuul

2009-03-09 @ 22:57:09
Postat av: sofija

du är sjukt snygg!

2009-03-10 @ 19:58:10
Postat av: sofija

du är sjukt snygg!

2009-03-10 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0