Stoooooooor ....... HAHA!

seg skoldag idag, började kvart över 8, vi hade typ prov som var att skriva en novell vi hade 4 timmar på oss jag blev klar på 1!! jaa så då hade man hål i typ 3,5 timmar KUL, nee usch fyyfan va segt tiden går då när man bara sitter och verkligen inte gör någonting.. tur att jag har mina flickor annars hade jag inte orkat det. under mitt hål ringer jag stina för jag ville äta mat med henne på stan efter, va så läänge sen vi gjorde det och jag tycket att vi borde görat, men min älskling kom med en ännu bättre idé: vi lagar oss vår egen mat!! och så blev det, jag gick hem till simon efter skolan där skolkis stina befann sig vi gick och handlade mat och lagade oss en sjukt god makaroner med köttfärssås rätt ;) eller jaa makaronerna var ju goda iallafall vi fick inte så mycket smak på våran köttfärs men med lite ketchup så fixar sig allt, sen efter det var jag tvungen att sova middag som jag alltid gör, och stina gjorde en jättttttte fin bild på mig på någon sida jag vet inte vilken men det va ju lite kul hahah!:D sen skjutsade simon hem oss och vi gjorde oss klara för träning.. träningen var ju inte toppen idag om man säger så, fyyyyfaaan va det var lerit och blött, man stog liksom i en stor lerhög bara och hur man såg ut efter träningen.. ojojoj pappa ville inte ha med mig i bilen så jag fick sätta mig på en sopsäck haha! och nu har jag bara duschat och sitter här, ska kanske sätta på en film, är ju ledig imorrn och det känns så otroooligt skönt asså:D och på kvällen ska jag och ida på bio, män som hatar kvinnor ska vi se verkar asa bra faktiskt. nee nu orkar jag inte mer, pusshejs! /M


me made by stina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0