Tisdag.

hade bara en lektion idag , och det va matte B prov!! fyfan va jag hatar den kursen den är helt omöjlig, men jag satt typ hela kvällen igår med mamma som hjälp och pluggade och jag tror faktiskt att jag klarade det ganska bra, men ibland känns det ju så och sp har det endå gått käpprätt åt helvete.. innan skolan så va jag hos tandläkaren, uuuh vad jag inte tycker om det asså, får bara rysningar av att tänka på det när dom håller på med sin skrapa, men det gick bra och dom behöver typ inte göra något:) men jag ska tillbaka och sätta på mitt tandsmycke som jag tappade för ett tag sen, saknar den ju!:o efter skolan åkte jag hem och sov en stund sen blev det att skriva klart naturkunskaps uppsattsen, gick vell sådär men skitsamma jag orkar inte bry mig om den asså.. och nu har jag precis kommit hem från träningen, har fan blivit skit duktig på att träna nu har inte missat en träning på skita länge.. bra gjort mig själv!! och jag är så stört taggad inför helgen nu, har ju inte vart ute på 2 veckor, så på fredag då jäävlar brudar ska vi ha kul haha, klaras blir det!!:D nee nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta en tallrik fil, sen får det bli sängen för min del, är sjukt trött och ska upp tidigt som as imorrn.. pusshejjs /M



Kommentarer
Postat av: Dempa

2009-03-31 @ 23:36:19
Postat av: Dempa

ojoj inte varit ute på två veckor haha?;)

2009-03-31 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0