You had me at hello.

ganska så skön dag idag, va i skolan från halv 10 till typ halv 2, haha vi ahde gambia redovisning för ettorna i morse men lovisa med alla bilder hade försovot sig så det blev ju lite kaos men det löste sig, haha guuuud va jag vill tillbaka när jag kollar på bilder asså det är helt sjukt! och gud vad jag hatar min teckenspråks lärare, först får jag världens utskällning på teckenspråk så man fattar typ hälften, för att jag inte hade gjort någon jävla läxa, sen så får hela gruppen sätta på sig öronproppar och ha det hela lektionen så vi inte ska kunna prata med varandra eller höra något... asså hon är ju körd!! efter skolan åkte jag hem till marcus, det va mys:)<3 och han har fan ett spöke i sitt rum haha!;) sen så blev det träning, jobbit som fan, jag orkade verkligen inte, men det är ju alltid lika kul att spela med mina brudar så!! sen när jag kom hem från den så lagade jag och pappa mat, MUMS sen så har vi precis kollat klart på ballar av stål, hahah för kul asså;) nee nu ska jag gå och lägga mig är fan döööö trött!! pusshejjs /M

<3


jag vill ha helg nuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0