Har bara inte orkat.

nee så är det faktiskt, jag vet att det va sjukt länge sen jag skrev, men jag har inte orkar, jag har knappt vart vid datorn alls, harhaft så sjukt mycket att göra med allt och sen fick jag hjärnskakning oskit så det har bara inte blivit så att jag har suttit här och skrivit varje dag...men jag saknar det faktiskt, även om man bara skriver lite grann varje dag så är det skönt för då har man fått skriva av sig lite iallafall, sen har jag fått väldigt mycket klagomål från mina kära vänner att dom tycker jag är dålig på att blogga, och jag kan vell inget annat än att hålla med dom;)

aja det händer ganska mycket nu asså, skolan dödar mig, spelar och tränar mycket fotboll och resten av tiden jobbar jag, så känns mitt liv just nu, hatar att det alltid ska vara något planerat, jag vill verkligen kunna känna att jag har tid att bara vara på, men det har jag inte just nu, menmen, det är inte så långt kvar nu, för om 5 veckor åker jag och mathilda till italien i 3 veckor, det ska bli så jävla sköööööönt, och efter det är jag bara hemma i 3 veckor sen blir det sunny beach i 2 veckor, åååh gud va jag längtar efter sommarlovet det ska bli så jävla skööönt, men känns som jag inte kommer kunna träffa bästaste freddy något för att han tävlar varje helg, det känns inte alls kul, men vi kommer fixa det,det gör vi ju jämt .) nee nu kan jag faktiskt inte sitta här längre för jag måste plugga på teckenspråks redovisning tills imorrn -.- det SUGER, men det är det sista jag gör där sen har jag inte det något mer, så jävla underbart, aja nu ska jagd ra mig, ska skirva imorrn jag loooooovar;) pusshejjs /M


sommar och italien NU tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0