Bruuuum.

helllo..kom precis hem från skolan, hade en letion i 2 timmar som vanligt, i loooove mitt schema, men är så sjukt skoltrött så jag vettefan vad jag skulle göra om jag hade det jobbigare asså haha:P jaha mycket planering inför helgen just nu känns det som, skulle egentilgen ut på fredag men känner att jag har inte pengar till att gå ut och supa för just nu..så på fredag blir det först jobb mellan 15-19 sen så blir det hem till wreder med sandra och filip också, där ska vi laga tacos och kolla idol wiiiie kulkul:) lördag blir det jobb mellan 13-17, sen på kvällen kanske hem till freddiefis och kolla på robinson och spel/film kväll med iaf mathilda.:D söndag kommer min älskling hem som åker bort imorn så då kommer jag antagligen vara med honom!!<3 hmm, jaa planerna för helgen verkar ganska klara ska försöka att få med mig pappsen ut och övningsköra också, har ju nästa körlektion på måndag och då vill jag vara på topp haha!, nee nu ska jag äta mat sen ska jag ut och köra biiiiiiiiil, brumbrum! Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0