öppet hus.

sitter här i skolan nu, har öppet hus ikväll inte så jätte kul kan jag vell påstå men vafan vi får ju ledigt en hel dag så det är värt det:) efter det kommer pappa och hämtar mig här oså ska jag köra massa bil haha;D gick upp klockan halv 10 idag och märkte att det va massa byggare inne hos oss, hm känns konstigt och ha massa okända personer springades runt..men ett fint badrum får vi ju iallafall:) sen åkte jag till skolan hade mentalträning mellan 12-13 väldigt sköntoch sen va skoldagen slut så jag mathilda och therese åkte till viktoria gillen och åt maaaaat, mums så gott det va!:D sen så åke vi tillbaka hit, och nu sitter jag här..hm givande dag nee inte dirket;) sen sitter jag och pratar med min älsklingpå  msn, huuh saknar han redan jätte mycket och det är bra för att jag vet att han är så långt bort och att jag inte kan träffa honom, blev samma sak när jag var i Bulgarien, heh fast då va det ju 2 veckor så lite skillnad men ändå!!;) nee nu orkar jag inte skrvia mer, kanske berättar hur det gick att köra sen, hihi;) Pusshejjs /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0