PH.

haha har precis kollat klart på paradise hotel (ph), det va lika bra som vanligt, så kul är det! och efter satte jag mig här och frågade mathilda som tycker omd et precis lika mycket som jag gör det om hon hade sett det.. hehe det hade hon inte och fick värsta damprycket, och jag började skratta som fan hahaha vet inte varför igentligen men när jag läste det lät det så kul i huvet och jag såg en bild framför mig på henne ahahha;) aja det där gjorde iallafall min kväll gumman eftersom den för övrigt verkligeninte har varit på topp...Pusshejjs /M

rosenbergmatilda' says:
HAHAHAHA såg du ph?:D
Mathilda, says:
NOO :O JAG GLÖMDE :O
FAN :O
helvete
jävla skitbajs :O
hur fan kunde jag glömma
jag tänkte på de tjugo i :O
åg
åh
kuk

haha jaa jag är lite lättroad för tillfället,
 det vill inte funka för mig att ladda upp en bild på det så jag fick lösa det såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0