Tack Fredrik.

haha fredrik (freddiefis) tyckte att jag bloggar väldigt mycket, och jaa fan jag har ju gjort det dom sista dagarna, men det va ju han som fick mig att börja igen så han kan ju bara tacka sig själv, och idag vet jag inte vad som har varit med mig jag bara skriver hela tiden, men jag har vart sjukt rastlös hela dagen på något sätt och liksom velat fått ut så mycket, och det här är ju fan ett skit bra sätt, sen att det jag skriver är typ helt ointressant är ju en annan sak hahah, men jag tycker bara det är skönt att skriva och då bryr jag mig ju egentligen inte om ifall andra tycker om och läsa det;) bloggen är ju till för mig själv, och jag har fan på något blivit på bättre humör de sista dagarna tror att den här saken är en bra sak för mig, så jag har bestämmt mig för att fortsätta på riktigt inte någon 2 veckor grej utan verkligen på riktigt! jag tycker det är så kul nu!:D men nu ska jag nog hoppa in i duschen sen blir det nog sängen för min del, är huuuur trött som helst och ska upp huuuur tidigt som helst!:S Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0