Tjoosan!

Haha, jaa det här va ju ett tag sen nu.. men eftersom Freddiefis länka mig på sin blogg så va jag ju tvungen att skriva.. hmm kanske ska börja igen?! så har jag sagt mpnga gånger och det har ju aldrig blivit något av det hållt på i kanske 1 månad sen lägger jag ner det igen men vafan det kanske är värt ett sista försök och om jag inte klarar det nu då är det inte menat att jag ska blogga... haha fast jag tycker det är kul..skriva helt meningslösa inlägg som ingen egentligen bryr sig om;) menmen det här va fortsättningen på något gammalt och början på något nytt, så får vi se vart det leder.. nu ska jag dra mig älsklingen kommer snart från jobbet och jag mååååste sova för har skola imorn som jag inte har varit i på 4 veckor:S ha det så bra!;) Pusshejjs /M


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men mig länkar du inte??! :O

2009-11-23 @ 01:25:06
URL: http://Stengarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0