Dåligt.

jaa vad kan man säga, jag hade bestämt att jag skulle åka med pappa till jobbet idag klockan 8 för att träna och sola! men kom jag iväg? nej såklart inte.. fan att jag alltid ska vara så trött på morgonen ajaj inte mycket att göra åt nu ska jag bara borsta tänderna sen blir det att åka till skolan helt osminkad.. jaa ni hörde rätt JAG ska åka till skolan utan smink haha det händer inte varje dag om man säger så, men det är såhär att vi har sminkning på teatern idag i skolan och då skulle vi kommer osminkade:D hehe ska bli riktigt kul, lovar att jag ska ta bilder och lägga upp för att visa hur snygga jag och mathilda blir ;) sen vill jag också tillägga att jag har en förjävla träningsvärk sen bodybalance passet igår ojojoj det ser typ ut som att jag har skitit på mig när jag går bara för att jag har så ont..:S haha men då vet jag att det har tagit iaf och det är ju bra;) have a nice day Pusshejjs /M



Mathilda och Jag, hehe nu ska vi bli ännu snyggare;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0