Bröllop.

jaa vad hände med denna dag? jo jag har kollat på fotboll och spelat mahjong hela dagen;) haha men det harvart skönt som fan, men trodde att jag skulle få lite mera sälskap av min älskade pojkvän men det har jag inte han har haft annat för sig, men vi ska ses sen hoppas jag verkligen annars blir jag lite ledsen hehe;) imorn är det dags för körlektion igen, jag är ganska otaggad faktiskt vet inte varför men just nu vill jag bara ta en paus med allt körande och ta upp de igen i höst, men nej jag ska verkligen ta det där jävla körkortet nu även fast det är lite jobbigt:) haha jag och mamma sitter just nu och kollar på danska bröllopet som var för 5 år sen men som går på tv nu, och jag frågade henne: varför ska vi kolla på det för? men då svarade hon ganska smart: det är ju alltid trevligt att gå på bröllop.. och jaa hon har rätt det är det faktiskt riktigt mysigt också så schyy jag är på bröllop.. Pusshejjs /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0