Glad.

körlektionen gick bra, men fan va varmt det va haha ;) körde runt massa istan och övade på lite alla möjliga saker känner verkligen hur jag närmar mig kortet nu asså:D

nu är jag sjukt glad, ringde och pratade med kenneln nyss, och vet ni vad och hund kommer att bli min i typ oktober hur underbat är inte det på en skala?? ska åka till kenneln mm typ 3 veckor och välja vilken lite kille det blir, jaa det blir en kille vii ska ha:) sen så kommer den vara kvar på kenneln ett litet tag till eftersom jag jobbar så mycket oså i sommar och sen kommer jag att hämta honom lite senare, gud jag längtar redan:D Pusshejjs /M


kommer älska dig av hela mitt hjärta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0