Kan inte sova.

nee jag kan verkligen inte sova, inte för att jag har försökt särskilt länge me iallafall känner att det är en sån kväll.. kan bero på att jag vet att freddy inte kommer sova brevid mig inatt och att jag inte heller kommer vakna upp med honom:( men mamma och pappa åker ju till Italien imorn och då blir vi själva hemma i 3 veckor ska bli så galet mys kan jag säga:) nu vill jag ha fredag, det ska bli så sjukt kul och jag ska njuta av varenda liten sekund utav det, jag har världens bästa vänner mycket annat kan man ju bara inte säga;) hade utbildningskontroll på körskolan idag, det är en "uppkörning för körläraren" det gick skit bra och jag klarade det, så nu är fan inte körkortet långt borta jag ska verkligen ta det, inget ska stoppa mig!!! nee nu ligger jag här och saknar freddy, sen så tänker jag på min Simba också, jaa han heter så min hund, jag fick bestämma namnet igår och det blev Simba som vi har velat från början..herregyd va jag är glad för den där hunden kommer fan tänka på den varje dag tílls jag får hem den:) ne nu ska jag nog titta på aladdin innan jag sover.. Pusshejjs /M


Simba, älskar dig redan hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0