Mysigt.

kvällen igår va hur mysig som helst medmin louise fis, vi kollade på fotboll och sen på en jätte gullig film, it's boygirl thing hette den:) sen åkte hon hem och jag hem till freddy och sov där:) imorse gick freddy upp halv 7 igen för hans tävling fortsatte idag, hoppas han vinner det skulle vara så himla roligt för honom han är värd det:) nu sitter jag här och så såg jag nyss att jag hade fått mail från antagningen till universitetet, och jag kommer trolivgtvis komma in på sjuksköterske programmet i höst och nu sitter jag här och har världens beslutångest, vafan ska jag göra, egentligen vill jag ju verkligen inte plugga än men tänk om jag inte kommer in om ett år när jag söker då?? ne det är svårt asså får ta en riktig tänkare på det...ikväll kommer nilsson hit det blir trevligt har inte träffat dom på hur länge som helst:) Pusshejjs /M



haha mycket fin bild på mig och lolla igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0